PREMI FEDAN SEGLE XXI PER A LA FUNDACIÓ CATALUNYA-LA PEDRERA

La Federació d’Entitats pro Drets dels Animals i la Natura (FEDAN) ha atorgat el premi “SEGLE XXI-2015” a l’àrea de Territori i Medi Ambient de la Fundació Catalunya-La Pedrera, pel seu compromís en la protecció del patrimoni natural i el paisatge i pel suport a projectes de conservació de la natura i a l’educació ambiental.

La FEDAN es va constituir l’any 1992, i la formen entitats, associacions i col·lectius animalistes i ecologistes de tot Catalunya, amb l’objectiu principal de fomentar la sensibilitat de la societat vers els animals i propiciar qualsevol acte que pugui incentivar el respecte per la natura.

Dins d’aquests objectius, atorga bianualment els premis SEGLE XXI i Edat Mitjana a les administracions-institucions que més s’han destacat per la seva actuació a favor i en contra, respectivament, dels animals i la natura.

L’acte de lliurament del premi “SEGLE XXI” a la Fundació va tenir lloc el darrer 26 de gener a la seu de la Fundació, amb una cordial trobada entre els responsables d’ambdues entitats, cosa que ha permès enfortir les relacions entre aquestes.

This entry was posted on febrer 8, 2016 by in Uncategorized.