CARTA EUROPEA DE TURISME SOSTENIBLE PER A MÓN NATURA DELTA DE L’EBRE

Món Natura Delta de l’Ebre, equipament mediambiental de Fundació Catalunya La Pedrera, ha rebut l’acreditació a la Carta Europea de Turisme Sostenible en l’acte de lliurament que es va celebrar el passat 18 de març a l’Ajuntament de l’Aldea.

La Carta europea de turisme sostenible (CETS) és una acreditació d’àmbit europeu, atorgada per la Federació EUROPARC, que certifica que el desenvolupament del turisme en un territori es realitzarà de forma sostenible d’acord amb els objectius de la Carta, que són reconèixer l’espai natural protegit com a herència per al futur i desenvolupar el turisme de forma sostenible, considerant el medi ambient, les necessitats dels visitants, la població local i els empresaris. Actualment, el Delta compta amb 30 empreses acreditades amb la Carta Europea de Turisme Sostenible.

Les empreses acreditades amb la Carta han d’aplicar una sèrie de mesures per tal de millorar el seu comportament ambiental, per mitjà de l’acompliment de 30 accions obligatòries i un pla d’actuacions a 3 anys.

Mostra d’aquest turisme sostenible i lligat amb les necessitats del propi territori on es desenvolupa és la nova activitat proposada per Món Natura Delta de l’Ebre, “Tastet d’un Delta”, una visita especial on la gastronomia deltaica pren una especial rellevància.

DSCN0013 Foto grup

This entry was posted on Març 25, 2015 by in Uncategorized and tagged , , .