ALINYÀ, UNA MUNTANYA MÉS VIVA QUE MAI

Comença la primavera, i la Muntanya d’Alinyà, espai emblemàtic de la Xarxa d’Espais Natura de la Fundació Catalunya La Pedrera floreix amb un ventall de noves activitats per a tot tipus de públic.

Senderisme, observació de rapinyaires, canoes, parapent, tresc aquàtic… tot tipus d’activitats pensades tant per a aventurers disposats a volar com els rapinyaires d’Alinyà com per públic familiar, com ara la clàssica Menjant amb voltors o una de les novetats d’enguany, Fes de Guarda per un dia.

La Muntanya d’Alinyà és un espai natural d’una riquesa natural indescriptible i alhora una gran desconeguda. Des de la Fundació us convidem a que us hi acosteu i jutgeu per vosaltres mateixos.

A la Rectoria d’Alinyà, centre de visitants de la muntanya, us atendran i ajudaran a que la vostra visita a aquest espai sigui tal com l’havíeu planejat i de ben segur que tornareu a casa amb un immillorable record.

Us hi esperem!

MV 3 ?????????????????????? voltors de prop 2

This entry was posted on març 19, 2015 by in Uncategorized.