INICI DE TEMPORADA AL CONGOST DE MONT-REBEI

Aquest cap de setmana s’ha iniciat la temporada 2015 al Congost de Mont-rebei, pel què fa al punt d’atenció al públic . Enguany s’ha adequat la zona d’aparcament, incrementant i millorant el nombre de places, i també amb l’objectiu d’evitar els problemes de fang els dies de pluja, i enjardinant les zones d’aparcament per tal de minimitzar l’impacte visual i aconseguir la màxima integració paisatgística.

Enguany també està previst acondicionar un nou centre de visitants al Congost de Mont-rebei que permeti gaudir encara més d’aquest paratge singular de Catalunya.

L’horari del punt d’informació actual a l’aparcament del Congost són tots els caps de setmana del 28 de febrer al 8 de desembre, festius i ponts, Setmana Santa i tots els dies del 6 de juliol al 13 de setembre, de 9 del matí a 5 de la tarda.

F1030071 (800x533) F1030080 (800x533) MR2 (800x600)

This entry was posted on Març 5, 2015 by in Gent per la natura, Rutes a peu and tagged , .