FINALITZEN LES PRÀCTIQUES D’UN ESTUDIANT DE MÀSTER A LA FUNDACIÓ

El passat 16 de desembre va finalitzar el període de tres mesos en el què l’estudiant del màster d’Especialització en Tecnologies de la Informació Geogràfica, l’Àlex Suau, ha realitzat una formació pràctica a la Fundació Catalunya-La Pedrera.

Aquesta formació s’engloba dins un conveni que la Fundació ha signat amb la UAB per tal de facilitar la formació pràctica als estudiants, i el resultat ha estat totalment satisfactori per ambdues parts, ja que a més de poder realitzar el programa de pràctiques establert inicialment, consistent en adaptar la informació geogràfica existent a l’Àrea de Territori i Medi Ambient de la Fundació a un nou programari i format SIG, també s’han realitzat tasques d’investigació, innovació, treball de camp i formació.

La Fundació valora molt positivament aquesta experiència i espera poder seguir contribuint a la formació pràctica d’estudiants universitaris i de màster de manera continuada.Foto Alex