LA GEOLOGIA A LA XARXA ESPAIS NATURA

elsblaus01

Sabies que el Bosc de Tosca es troba sobre una colada de lava que va emetre el volcà del Croscat?  O que a Can Roca- Els Blaus hi ha uns dels millors afloraments de falla de Catalunya? O que als Cingles de l’Avenc de Tavertet es troba la cova més gran del món en gresos? O que al Congost de Mont-rebei es pot observar el límit on es van extingir els dinosaures, i unes estructures geomorfològiques conegudes com “marmites de gegant”?

Aquestes són només algunes referències sobre la interessant riquesa geològica de la Xarxa Espais Natura. Aprofitant que aquest cap de setmana se celebra el Geolodia, us animem a descobrir la riquesa geològica de la Xarxa Espais Natura gaudint-ne en directe visitant els espais, o bé consultant la informació sobre els valors geològics de cada espai disponible a la nostra web!

tosca04 2013-11-13 11.14.23