PLANTEM TAMARIUS I SALICÒRNIES A MÓNNATURA DELTA

IMG_0451

El darrer dissabte 5 d’abril vam plantar uns 300 arbres i plantes a l’equipament de MónNatura Delta de l’Ebre. Concretament, 140 tamarius (Tamarix gallica) i 150 salicòrnies (Arthrocnemum macrostachyum), tota ella vegetació autòctona ben adaptada a les condicions de l’indret, a prop del mar, amb sòls d’elevada concentració salina. Aquesta vegetació permetrà evitar l’erosió dels marges dels canals, i també millorar la qualitat paisatgística de l’indret.

Aquesta actuació s’ha emmarcat en la celebració de la II trobada anual de l’equip de la Fundació Catalunya- La Pedrera,  i ha comptat amb la participació de 135 persones de totes les edats!

IMG_0456IMG_3276

This entry was posted on Abril 9, 2014 by in Gent per la natura, Gestió al territori and tagged , , , .