APPs PER ECOTURISTES

P1200425

Aprofitant que durant aquesta setmana de la Mobile World Congress els mòbils i les App han estat de molta actualitat, us recomanem que llegiu el post que han publicat al Blog “Per terra, mar i aire” de la revista Descobrir, on fan un recull d’Apps per ecoturistes i aficionats a la natura.

Entre elles, trobareu l’App MónNatura (Android i iOS), que ofereix la Fundació Catalunya-La Pedrera per tal de facilitar la visita i donar a conèixer informació dels principals itineraris i punts d’interès de la Xarxa d’Espais Natura. Entre d’altres, podreu consultar mapes, descarregar-vos tracks dels itineraris o anar identificant el que veieu sobre el terreny amb un visor de realitat augmentada.

Trobareu l’App MónNatura a través d’aquest codi QR:

QR_CXNatura Android i Iphone

One comment on “APPs PER ECOTURISTES

1. Retroenllaç: Novetats en Apps per mòbil per a ecoturistes. | EnginyerDSI | David Solsona Inchaurrandieta

This entry was posted on febrer 27, 2014 by in Gent per la natura and tagged , , , .