MEL DE PUIGVENTÓS PEL BANC DELS ALIMENTS

mel

Per segon any consecutiu, des de la Fundació hem fet una aportació de mel al Banc dels Aliments, provinent de l’Espai Natura Puigventós (Baix Llobregat i Vallès Occidental).

Aquesta mel és fruit d’un acord entre la Fundació i una jove apicultura local, per tal d’instal·lar caixes d’abelles (arnes) en aquest espai de la Xarxa Espais Natura i aprofitar la floració de les diferents espècies presents a la zona. Amb aquest acord s’aconsegueix, d’una banda, la producció de mel de primeríssima qualitat i recolzar una petita empresa agrària, i de l’altra, s’afavoreix la biodiversitat ja que les abelles juguen un paper clau en la pol·linització, fent que es mantingui la flora i la seva diversitat, i contribuint així en la millora ecològica i paisatgística de l’espai.

Gràcies a aquest acord, la Fundació rep una quantitat de mel, que es destina al Banc dels Aliments. Aquest any s’ha canalitzat a través de la Parròquia de Sant Ignasi de Loiola de Barcelona.

Puigventos1

2 comments on “MEL DE PUIGVENTÓS PEL BANC DELS ALIMENTS

1. Molt bona iniciativa! Aquesta zona al sud de Montserrat s’ha de promocionar més. Aquest és un bon pas! Felicitats!

• Territori i Medi Ambient
      febrer 17, 2014

Moltes gràcies! Puigventós és un espai molt interessant i encara força desconegut.