NOU REFUGI DE FAUNA SALVATGE A SEBES, FLIX

sebes18

En data de 9 de gener del 2014,  s’ha publicat al DOGC la declaració de Refugi de Fauna Salvatge per al Mas de Cigonyes a la Reserva Natural de Sebes (Flix), una de les dues finques que la Fundació Catalunya-La Pedrera té en aquesta reserva. Aquest fet garanteix la protecció i conservació de les espècies que hi habiten, ja que es prohibeix la caça dins l’espai.

Aquesta declaració s’afegeix a la que ja va rebre el mes de juny de 2013 el Mas de Pitoia, l’altre finca que la Fundació té a la Reserva Natural de Sebes, i on es du a terme la producció d’oli ecològic.

El Mas de les Cigonyes és un espai de 2.1 ha de superfície a tocar del riu Ebre,  on actualment es desenvolupa el projecte de reintroducció de la cigonya blanca conjuntament amb el Grup de Natura Freixe.

Si voleu més informació, la declaració com a RFS de Mas de Cigonyes es correspon a la Resolució AAM/2801/2013 de 10 de desembre, i la de Mas de Pitoia a la Resolució AM/1700/2013 de 27 de juny.

This entry was posted on gener 14, 2014 by in Fauna salvatge and tagged , , , .