JORNADES SOBRE L’ACREDITACIÓ DELS GUIES DE NATURA

El passat dijous 28 de novembre es va celebrar la jornada tècnica titulada “L’acreditació dels guies de natura en espais naturals i patrimonials de Catalunya”, organitzada pel DARPAM de la Generalitat de Catalunya.

La sala d’actes de l’Escola de Capacitació Agrària Forestal de Santa Coloma de Farners es va omplir de gom a gom acollint a més d’un centenar de persones provinents de diverses entitats publiques i privades i també estudiants, interessats en debatre sobre l’escenari actual i la conveniència d’obtenir alguna mena d’acreditació per actuar com a guia de natura, interpretador del paisatge o educador ambiental.

La Fundació hi va participar explicant la seva experiència en la gestió d’equipaments i projectes d’educació ambiental, com MónNatura Pirineus, MónNatura Delta, l’activitat de descoberta dels grans rapinyaires a la Muntanya d’Alinyà, o el centre d’informació del Congost de Mont-rebei.

Acreditació Guies Natura