LA RECTORIA I MÓN NATURA DELTA A LA GASTROTECA

Les botigues de la Rectoria d’Alinyà i de MónNatura Delta s’han incorporat a la base d’establiments donats d’alta a la Gastroteca.

Aquestes dues botigues s’afegeixen a la de Món Sant Benet, que ja formava part de la gastroteca, i és el resultat de la voluntat d’excel·lència i implicació amb el territori que la Fundació vol transmetre en tots els seus projectes.

Aquest portal, impulsat per l’administració, aglutina aquelles botigues, establiments comercials, distribuïdors, mercats, productors,…. que compleixin dues condicions bàsiques, que com a mínim el 50% del total de referències dels productes agroalimentaris que tinguin a disposició de la venda, estiguin elaborats a Catalunya i l’excel·lència en la presentació els productes en l’establiment de productes de la nostre terra.

Us convidem a fer una visita a aquestes botigues i a adquirir alguns dels seus magnífics productes!

This entry was posted on Desembre 3, 2013 by in Gent per la natura and tagged , , , .