VOLUNTARIAT AMBIENTAL A ALINYÀ

Durant un mes i mig -de mitjans de setembre a finals d’octubre-  l’Émilie Delepoulle (ornitòloga francesa de la LPO) ha fet de voluntària col·laborant en el projecte de reintroducció del voltor negre al Pirineu, concretament a l’Espai Natura Muntanya d’Alinyà, un dels dos punts d’aclimatació i allberament d’exemplars de voltor negre.

Ha participat en l’alliberament i seguiment d’un mascle jove, de nom Trasgu, que va ser alliberat el passat 9 de setembre, després de 6 mesos d’aclimatació en el volader localitzat a la vall. Actualment en Trasgu vola perfectament pel Pirineu català, la seva nova casa. L’Émilie també ha treballat en la gestió dels dos punts d’alimentació que hi ha a l’espai, en el muntatge de 6 nius artificials per a l’espècie i en tasques d’educació ambiental sobre les aus necròfagues a Catalunya.

Voluntaria Alinyà_Emilie muntant nius Voluntaria Alinyà_Emilie

This entry was posted on novembre 6, 2013 by in Fauna salvatge, Gent per la natura and tagged .