LA FUNDACIÓ I LA UDL COL•LABOREN EN RECERCA AMBIENTAL

El passat mes d’octubre es va signar un conveni de col·laboració entre la Fundació i la Universitat de Lleida que permetrà  a l’alumnat de la Universitat de Lleida (UdL)  desenvolupar els seus treballs de final de grau  a MónNatura Pirineus i altres Espais Natura de ponent de la Fundació Catalunya-La Pedrera (Muntanya d’Alinyà, Congost de Montrebei, Estany d’Ivars i Vilasana, Sot del Fuster…).

L’acord pretén, entre altres punts, potenciar la recerca sobre canvi climàtic, biodiversitat, recursos forestals sostenibles, etnobotànica, models de gestió ambiental, espècies bioinvasores, geologia i antropologia social. Per aquest motiu la Fundació Catalunya-La Pedrera elaborarà un llistat de temes d’interès per a la gestió dels seus espais i que puguin ser objecte d’un treball de recerca.

FundacioLaPedrera-UdL