UNA ESTACIÓ DE LLAMPS A MÓNNATURA DELTA DE L’EBRE

La Fundació ha signat un conveni de col·laboració amb la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) per a instal·lar un sensor LMA (Lightning Mapping Array) per a l’estudi dels llamps i un sistema per a la filmació d’aquests en alta velocitat.

El seguiment de les dades obtingudes el farà el Grup de Recerca de Llamps de la UPC que ha escollit MónNatura Delta degut a les seves característiques singulars: emplaçament en alçada, visió 360º del Delta, inexistència d’elements pertorbadors,… En definitiva, un lloc idoni per a l’estudi d’aquests fenòmens meteorològics.

Més informació sobre MónNatura Delta

estacio llamps

This entry was posted on Octubre 1, 2013 by in Gestió al territori and tagged , , .