NOU DIPÒSIT ANTIINCENDIS A CAN PUIG DE FITOR (GAVARRES)

El passat dia 10 de setembre es va instal·lar un nou dipòsit d’aigua destinat a la intervenció en cas d’incendi forestal a la finca de Can Puig de Fitor, a les Gavarres, juntament amb un punt d’aigua permanent que farà les funcions d’abeurador per a la fauna salvatge. Aquest punt d’aigua és molt important per afavorir la biodiversitat de la zona, ja que el Massís de les Gavarres és una zona molt seca, especialment durant el mesos més calorosos. El dipòsit s’ha construït mitjançant un conveni de col·laboració entre la Fundació Catalunya-La Pedrera, l’Ajuntament de Forallac i la Diputació de Girona.

Dipòsit nou_opt

Abeurador_fauna_opt

This entry was posted on octubre 1, 2013 by in Gestió al territori and tagged , , .