UN MILER DE VISITANTS A LA RECTORIA D’ALINYÀ

Amb només 2 mesos d’obertura més de 1.000 persones han passat per la Rectoria d’Alinyà, el nou equipament de la Fundació. Tots aquests visitants han gaudit de l’exposició sobre els trets més característics de la Vall d’Alinyà i han pogut degustar i adquirir un ampli conjunt de productes pirinencs de proximitat.

A més, per endinsar-se més en el món dels voltors (espècie emblemàtica a la vall i objecte de múltiples actuacions), més de 300 persones ja han realitzat l’activitat de “Menjant amb voltors”, on tots els dissabtes es gaudeix d’un espectacle únic a Europa: l’observació de les 4 espècies d’aus necròfagues europees: trencalòs, voltor negre, voltor comú i aufrany.

Més informació sobre La Rectoria d’Alinyà.

1000 visitants rectoria

This entry was posted on Setembre 23, 2013 by in Gestió al territori and tagged , , .