CONCURS DE FOTOGRAFIA “EL TEU RACÓ SALVATGE”

La Fundació Catalunya-La Pedrera ha convocat el concurs de fotografia “El teu racó salvatge” amb l’objectiu de donar a conèixer el “rewilding” o renaturalització, una nova perspectiva de conservació de la natura que està emergint arreu d’Europa i alhora difondre la celebració del congrés WILD10, que tindrà lloc a Salamanca del 4 al 10 d’octubre de 2013, i que dedicarà una atenció especial a aquesta nova visió de conservació de la natura.

El tema d’aquest concurs és la natura salvatge a Europa i el termini per presentar les fotografíes acaba el dia 25 d’agost. Per més informació, clica sobre l’enllaç “El teu racó salvatge” i sobre  la matge!

Imatge fixa video